Wizytówkę Google można stworzyć poprzez założenie konta i profilu firmy w najpopularniejszej przeglądarce świata. Procedura ta jest bardzo prosta oraz intuicyjna, a proces weryfikacji nie zajmuje wiele czasu.
Wizytówkę Google można stworzyć poprzez założenie konta i profilu firmy w najpopularniejszej przeglądarce świata. Procedura ta jest bardzo prosta oraz intuicyjna, a proces weryfikacji nie zajmuje wiele czasu.
Wizytówka Google Moja Firma jest znakomitym sposobem na pozycjonowanie lokalne. Dlaczego tak jest? Przede wszystkim chodzi tutaj o potężną integrację z narzędziem Google Maps. Będąc np. w Lublinie, możesz wpisać w przeglądarkę frazę „dentysta Lublin” i wyświetlą Ci się najpopularniejsze wyniki związane z dentystami w okolicy. Jeśli wpiszesz po prostu „dentysta”, również zobaczysz linki prowadzące do stron gabinetów z Lublina.
Oczywiście wizytówka Google Moja Firma daje dużo więcej możliwości, które można dopasować zgodnie z własnymi potrzebami. Jeżeli świadczysz usługi stomatologiczne i chcesz płynnie poruszać się w określonym obszarze internetu, należy poświęcić jej odpowiednio dużą troskę.
Bardzo istotnym aspektem wizytówki firmy jest sprzężenie z Google Maps. Dzięki niemu Pacjenci nieodwiedzający strony internetowej Twojego gabinetu mogą bez problemu sprawdzić, w jakiej okolicy się on znajduje. Jak wspominaliśmy, ta integracja jest też bardzo istotna z punktu widzenia pozycjonowania lokalnego, gdyż pozwoli stronie wyświetlać się w wynikach wyszukiwania nawet w sytuacji, gdy użytkownik zastosuje nawet najbardziej ogólną frazę kluczową..
O wizerunku gabinetu stomatologicznego przesądza przede wszystkim opinia pacjentów. Gdzie najłatwiej się z nią zapoznać? Oczywiście na wizytówce Google. W ciągu wielu lat funkcjonowania przeglądarki sekcja z opiniami stała się jedną z najważniejszych, dlatego też dobrą praktyką jest dbanie o jej „higienę”. Żaden komentarz nie może zostać pozostawiony bez odpowiedzi – nawet oceny bez żadnej treści. Pamiętajmy, że liczba pozytywnych opinii musi znacznie przekraczać liczbę negatywnych. Ogólna ocena placówki nie powinna zaś spadać poniżej 4,0, co zapewni jej dobry odbiór wśród użytkowników.
Jednym z najważniejszych zagadnień marketingu dla stomatologów jest umiejętne promowanie unikatowych rozwiązań lub cech placówki. Czym nazywamy unikat? Jest to rzecz, która wyróżnia Twój gabinet na tle okolicznej konkurencji. Może to być własny parking dla pacjentów, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pogotowie dentystyczne czy możliwość finansowania leczenia. Z tego powodu wizytówka Google powinna być jak najbogatsza oraz prowadzona kompleksowo, z zachowaniem konkretnej strategii.
Marketing gabinetu stomatologicznego jest zbiorem ściśle powiązanych ze sobą elementów. Chcąc osiągnąć pełen sukces, należy dbać o każdy z nich, działając kompleksowo oraz metodycznie. Jeśli poszukujesz profesjonalistów, którzy podołają zadaniu, Adstelligence to świetny wybór!
Potrzebujesz skutecznej obsługi marketingowej, która przyciągnie do Twojej placówki nowych klientów i zmaksymalizuje zyski? A może chcesz zbudować silną markę, rozpoznawalną w internecie oraz kojarzoną z najwyższą jakością? Skontaktuj się z nami! Możesz to zrobić, dzwoniąc pod numer +48 533 208 777 albo wypełniając formularz