Chcąc zwiększyć widoczność Twojej witryny, warto zastanowić się nad uruchomieniem kampanii reklamowych Google Ads. Są one jednym z podstawowych sposobów pozyskiwania ruchu na stronę internetową oraz promowaniem Twoich produktów lub usług, zależnie od rodzaju działalności, którą się zajmujesz.
Adstelligence dysponuje doświadczonym ekspertem, który skutecznie optymalizuje reklamy Google Ads, doskonale wpisując je w sieć wyszukiwania.
Jak sama nazwa wskazuje, reklamy Google Ads pojawiają się w wyszukiwarce Google. Pozwalają one dotrzeć do potencjalnych klientów, wykorzystując linki sponsorowane wyświetlające się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. To jedno z płatnych rozwiązań marketingu online, jednakże jego skuteczność oraz prostota sprawia, że na dobre wpisało się w tę istotną dziedzinę.
Google Ads to część sieci wyszukiwania Google Display Network. Należące do niej strony obecnie ściągają ruch około 90% użytkowników internetu, co tworzy doskonały potencjał do różnego rodzaju działań marketingowych.
Wyróżniamy różne formy reklamy Google Ads. Reklamy tekstowe są jednym z ich podstawowych rodzajów, a składają się z dwóch nagłówków, niedługiej treści zawierającej słowa kluczowe oraz adresu URL, prowadzącego do określonej strony internetowej.
W Adstelligence dokładamy wszelkich starań, aby jakość reklamy była jak najwyższa. To niezwykle istotne, gdyż pozwoli na skuteczne promowanie Twojej firmy w przeglądarce Google, pozwalając dotrzeć do konkretnych odbiorców.
Mają postać specjalnie przygotowanej grafiki w formacie JPG, PNG, GIF lub HTML. Stanowi swego rodzaju odnośnik, dzięki któremu użytkownicy będą mogli przenieść się na stronę internetową Twojej firmy.
Reklamy graficzne są nieco mniej uniwersalne niż ich tekstowe odpowiedniki. Ponieważ wszystkie działania marketingowe precyzyjnie analizujemy, ten rodzaj kampanii reklamowych stosujemy w odpowiednich sytuacjach, aby przynosiły jak największe korzyści klientowi.
W Adstelligence używamy jedynie sprawdzonych rozwiązań, dlatego najczęściej posługujemy się tekstowymi reklamami Google Ads, gdyż na bazie doświadczeń wiemy, że przynoszą one najbardziej wymierne efekty.
Nie zmienia to jednak faktu, że w przypadku perspektywy osiągania jeszcze lepszych efektów możemy wdrożyć pozostałe rodzaje kampanii Google Ads, optymalizując je zgodnie z potrzebami.
Pozostałe rodzaje reklam Google:
Oczywiście zagłębiając się w systemie Google Ads, można wyróżnić nawet więcej rodzajów reklam, jednakże przeciętny użytkownik ma styczność głównie z tekstowymi oraz graficznymi. O pozostałych rodzajach kampanii reklamowych prowadzonych na najpopularniejszej przeglądarce w dziejach możesz przeczytać tutaj.
Nadzór nad kampaniami reklamowymi pozostawiamy doświadczonemu ekspertowi. Dba on o ich najważniejsze szczegóły, dobierając słowa kluczowe, grupę docelową czy nawet czas emisji. Dzięki temu linki sponsorowane regularnie pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google i zwiększają liczbę konwersji, co ostatecznie przyczynia się do wzrostu liczby nowych klientów oraz maksymalizacji zysków. Dobry marketing zaczyna się w internecie!
Tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads jest procesem wymagającym dużych nakładów w postaci czasu, wiedzy, a nierzadko także i profesjonalnego zespołu zajmującego się marketingiem – celem zwiększania skuteczności reklam. Warto zatem przełożyć ciężar tej odpowiedzialności na doświadczony zespół ekspertów. W Adstelligence zbudowaliśmy zespół składający się z młodych i kreatywnych specjalistów, którzy przez lata zbudowali doświadczenie przy projektowaniu kreacji reklamowych dla firm działających w Internecie. Jeśli interesuje Cię nasza oferta, możesz się z nami skontaktować, dzwoniąc pod numer +48 533 208 777 lub wypełniając formularz