Kursy i szkolenia dla stomatologów w promocji gabinetu – Adstelligence

 

Kursy i szkolenia dla stomatologów w promocji gabinetu

Jako właściciel gabinetu stomatologicznego, z pewnością doskonale zdajesz sobie sprawę jak ważne jest regularne szkolenie, zdobywanie wiedzy i dzielenie się nią, dlatego samemu albo z resztą Twojego zespołu – jeździcie na sympozja, konferencje i warsztaty. Oczywiście, dokształcanie się jest atutem samym w sobie, ale czy pomyśłałeś_aś o tym, że możesz skutecznie wszystko to wykorzystać w ramach działań komunikacyjnych Twojej praktyki?


Dlaczego warto wykorzystać kursy i szkolenia do promocji gabinetu?

Aktualnie, konkurencja w branży stomatologicznej jest bardzo duża. Wiele nawet mniejszych gabinetów zatrudnia agencje, freelancerów czy korzysta z pomocy własnego personelu po to, aby prowadzić działania wizerunkowe. Z uwagi na ten fakt, warto jak najszybciej zaakcentować w komunikacji swój profesjonalizm poprzez prezentację kompetencji swoich i członków swojego zespołu. Jednym ze sposobów na to jest udział w różnych kursach i szkoleniach dla stomatologów, który skutecznie można wykorzystać w promocji gabinetu.

Pokażcie się jako specjaliści z pasją

Kursy i szkolenia dla stomatologów są idealnym sposobem na rozwijanie swoich umiejętności i zdobywanie nowej wiedzy. Dzięki temu lekarz może lepiej zrozumieć potrzeby swoich Pacjentów i zapewnić im jeszcze lepszą opiekę. Jednocześnie udział w szkoleniach pozwala zbudować wizerunek jako specjalisty z pasją do swojej pracy, co jest bardzo ważne dla Pacjentów.

Jedziecie na kilkudniowe szkolenie? Koniecznie wspomnijcie o tym na Waszych mediach społecznościowych! Podzielcie się z Pacjentami wiedzą na ten temat – odpowiadając na przykładowe pytanie „Jakie korzyści przyniesie Pacjentom zdobyte przeze mnie/nas szkolenie?”

Promowanie swojego udziału w szkoleniach i kursach to doskonały sposób na zwiększenie zaufania Pacjentów. Dzięki takiej informacji Pacjenci mają pewność, że lekarz stale rozwija swoje umiejętności i dba o jakość swojej pracy. Ponadto, certyfikaty i dyplomy zdobyte na kursach stanowią dowód na profesjonalizm i zaangażowanie stomatologa w jego pracę.

Stwórzcie z tej okazji wpis w aktualnościach!

Social media to nie wszystko! Pamiętaj, że jednym z najlepszych sposobów na promowanie swojego udziału w szkoleniach i kursach jest umieszczenie informacji o nich na stronie internetowej gabinetu stomatologicznego. Warto zatem utworzyć nowy artykuł, który opowie o benefitach związanych ze zdobyciem nowych kompetencji. W ten sposób Pacjenci mają możliwość zapoznania się z wiedzą i umiejętnościami stomatologa, co może skłonić ich do skorzystania z jego usług. Dobrym pomysłem jest również umieszczenie zdjęć z ukończonych kursów i szkoleń, co zwiększy wiarygodność i zaufanie do lekarza.

Pamiętaj: taki mechanizm doskonale sprawdzi się, jeśli posiadasz na swojej stronie internetowej uporządkowane profile lekarzy, w których regularnie publikujesz także inne certyfikaty.

Zdywersyfikuj przekaz

Z jednej informacji możesz stworzyć wiele treści, które następnie umieścić w różnych mediach społecznościowych. Rozważ to zwłaszcza, gdy będziesz chciał zająć się opisaniem jednego wydarzenia związanego ze szkoleniem w kilku kanałach.

Jak to zrobić?

To proste, wyobraź sobie, że informacja, którą posiadasz na początku to „Uczestnictwo w wydarzeniu X”.

Jak sam zatem widzisz – jedna okoliczność multiplikuje możliwości komunikacyjne, jeśli chodzi o publikacje. Pamiętaj, że regularne publikowanie takich informacji w różnych kanałach pokazuje, że gabinet stomatologiczny i jego pracownicy są na bieżąco z najnowszymi trendami i technologiami w stomatologii.

Podsumowanie

Komunikowanie w różnych kanałach społecznościowych buduje pozytywne konotacje z Twoim otoczeniem biznesowym: Pacjentami, dostawcami, partnerami – także tymi potencjalnymi, dlatego warto robić to regularnie. Doskonale zdajemy sobie jednak sprawę, że w rzeczywistości gabinetu stomatologicznego – trudno jest na to wygospodarować czas. Dlatego chętnie Cię w tych działaniach wesprzemy.

W Adstelligence – nasi eksperci od wielu lat tworzą i rozwijają różne projekty technologiczno-komunikacyjne skierowane dla branży usług stomatologicznych. Chcesz dowiedzieć się jak możemy w tym wesprzeć Ciebie? Skorzystaj z naszych darmowych konsultacji! Możesz to zrobić dzwoniąc pod numer +48 533 208 777 albo wypełniając formularz

Oceń

zagłosowano 326 razy

Zadzwoń teraz
>