Zwiększaj ruch organiczny na
Twojej stronie internetowej!
Pozycjonowanie strony internetowej to jeden z kluczowych elementów w strategiach marketingowych wielu firm działających w Internecie. Świetnie wypozycjonowana strona internetowa pozwala na zwiększenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu natomiast – więcej potencjalnych klientów będzie mogło znaleźć ofertę Twojej firmy w Internecie..
SEO, czyli zbiór działań zmierzający do zbudowania wysokiej pozycji w wyszukiwarce jest ważne, ponieważ pozwala na zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania w różnych internetowych wyszukiwarkach, co przekłada się na większą liczbę odwiedzin na stronie internetowej.
Dzięki odpowiedniej optymalizacji strony i treści możliwe jest zwiększenie pozycji witryny w wynikach wyszukiwania dla określonych słów kluczowych, co z kolei prowadzi do wzrostu ruchu organicznego. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania zwiększa również zaufanie użytkowników do strony i pozytywnie wpływa na jej reputację. Wprowadzenie odpowiedniej optymalizacji w tym zakresie może przyczynić się do wzrostu sprzedaży produktów lub usług.
W Adstelligence, nasi eksperci od wielu lat – z sukcesami zajmują się budowaniem wysokich pozycji w wyszukiwarkach, poznaj nasze praktyki, które pozwalają osiągać sukces!
Nasza agencja marketingowa oferuje kompleksowe usługi w zakresie pozycjonowania stron internetowych, której celem jest osiągnięcie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. W ramach naszej usługi przeprowadzamy analizę i optymalizację strony internetowej, tworzymy unikalne treści oraz prowadzimy działania na zewnętrznych serwisach, które wspomagają osiągnięcie tego celu.
Nasze podejście w zakresie budowania pozycji w wynikach wyszukiwania jest absolutnie unikatowe i składa się na nie:
Posiadamy duże doświadczenie w realizacji projektów z zakresu pozycjonowania stron internetowych dla różnych branż, co pozwala nam na dostosowanie strategii do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Nasza obsługa marketingowa w zakresie budowania widoczności Twojej witryny jest gwarantem sukcesu Twojej firmy. Jeszcze dziś – dołącz do naszego grona zadowolonych klientów. Możesz to zrobić, dzwoniąc pod numer +48 533 208 777 albo poprzez formularz dostępny na dole strony.
Pozycjonowanie lokalne SEO jest aktualnie jedną z najważniejszych, skutecznych metod na wyróżnienie się w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Obecnie, wiele osób poszukuje informacji o produktach, usługach czy po prostu firmach w Internecie, dlatego też skuteczne prowadzenie działań z zakresu lokalnego pozycjonowania SEO jest niezbędne, aby przyciągnąć potencjalnych klientów i osiągnąć sukces w Internecie.
Proces pozycjonowania lokalnego uwzględnia wykorzystanie wielu różnych technik, które pozwalają na poprawę widoczności strony w wynikach wyszukiwania dla fraz związanych z lokalizacją takich jak np. „hydraulik Katowice” albo „dentysta Kraków”. Najważniejsze z nich obejmują:
Zoptymalizowanie struktury adresu URL, adres witryny powinien uwzględniać nazwę miasta albo regionu, w którym działa Twoja firma;
Dodanie na stronę internetową informacji kontaktowych, na stronie powinny znaleźć się informacje o lokalizacji Twojego przedsiębiorstwa np. telefon, godziny otwarcia czy adres;
Optymalizacja treści na stronie pod kątem fraz związanych z lokalizacją, treści na stronie internetowej Twojego przedsiębiorstwa powinny być odpowiednio wzbogacone o słowa kluczowe, które są związane z Twoim miastem czy regionem;
Linkbuilding w zakresie lokalnym, istotne jest również zdobywanie linków z innych witryn, prowadzących do Twojego miasta czy wybranego regionu, np. od mediów lokalnych czy z katalogów firm;
Pozycjonowanie lokalne ma szczególne znaczenie w przypadku firm, których zakres działalności jest ograniczony do terytorium na którym są zlokalizowane. Poprzez pozycjonowanie lokalne Twoja firma staje się lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania dla klientów poszukujących informacji w zakresie regionalnym, co przekłada się na zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej, a w rezultacie na większą liczbę klientów.
Jednym z pierwszych etapów prowadzenia działań z zakresu SEO jest przeprowadzenie audytu SEO. Przeprowadzenie profesjonalnego audytu może mieć pozytywny wpływ na pozycjonowanie Twojej strony w wynikach wyszukiwania, co pozwoli na przyciągnięcie większej ilości ruchu, a to z kolei przekłada się na większą liczbę klientów i większe zyski. Warto zatem rozważyć zainwestowanie w profesjonalny audyt SEO, aby upewnić się, że Twoja strona internetowa spełnia aktualne wymagania i trendy w obszarze SEO, a także że jest zgodna z mechanizmami wyszukiwani i może zostać poprawnie odczytana przez roboty indeksujące.
Jeśli interesuje Cię przeprowadzenie audytu SEO dla Twojej strony internetowej to warto skontaktować się z nami, aby zapytać o ofertę, która jest dopasowana do indywidualnych potrzeb Twojego biznesu. Ceny audytu SEO są uzależnione od bardzo wielu czynników. Należą do nich m.in. wielkość witryny i stopień jej zaawansowania (wykorzystana technologia). W związku z tym trudno jednoznacznie określić cennik audytu SEO. Rekomendujemy przeprowadzenie audytu SEO razem z zespołem specjalistów wśród których znajdują się programiści i specjaliści ds. SEO, aby uzyskać jak najlepsze rezultaty.
Obecnie prowadzenie firmy bez obecności w Internecie staje się coraz większym wyzwaniem, dlatego też przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na utworzenie własnej witryny i próbę zaistnienia na rynku pod szyldem własnej domeny internetowej. Celem jest dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Korzyści związane z prowadzeniem strony internetowej jednak są zależne od dobrej widoczności w wynikach wyszukiwania. W tym celu warto zdecydować się na profesjonalny zespół zajmujący się pozycjonowaniem stron internetowych.
Pozycjonowanie stron to proces, który uwzględnia zarówno działania na stronie internetowej, jak i poza nią i polega na dążeniu do uzyskania jak najwyższego wyniku, pozycji w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu strona jest bardziej widoczna dla potencjalnych klientów, a co za tym idzie przekłada się to na wzrost liczby odwiedzin. Rezultatem biznesowym jest oczywiście zwiększenie zysków firmy.
Cena usług SEO i wycena pozycjonowania stron internetowych jest uzależniona od wielu czynników. Są to przede wszystkim koszty, które związane są z pozycjonowaniem i są one uzależnione od konkurencyjności branży, w której działa firma oraz liczby fraz, na które chce się pozycjonować stronę internetową. Jednoznaczne zatem określenie ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych nie jest zatem możliwe.
Gdyby przyjąć jednak kryterium zasięgu to względnie: w przypadku pozycjonowania stron lokalnych, czyli takich, których zasięg powinien być ograniczony do widoczności w danym regionie to ceny usług SEO są zwykle niższe niż w przypadku pozycjonowania na ogólne frazy. Jest to związane z faktem, że frazy związane z miejscowością czy regionem są mniej nasycone konkurencją, co zwykle pozwala uzyskać lepsze wyniki w zakresie pozycjonowania w krótkim okresie czasu.
Pozycjonowanie stron internetowych, kiedy firma decyduje się na poważne traktowanie swojej obecności w sieci staje się jedną z najważniejszych kwestii w zakresie działań marketingu online. Przeprowadzenie skutecznego procesu pozycjonowania strony internetowej umożliwia bowiem osiąganie lepszej widoczności w sieci i zwiększenie ruchu na witrynie. Jedną z najważniejszych wyszukiwarek wybieranych przez polskich internautów jest Google, warto zatem dowiedzieć się jak wygląda koszt pozycjonowania w tej wyszukiwarce.
Cena pozycjonowania w Google jest uzależniona od wielu czynników i na ogół, traktując je bardzo ogólnie – można przyjąć, że są to: konkurencyjność w branży (ilość konkurentów przypadających na frazę kluczową), zakres prac, które należy wykonać i ilość czasu, którą należy poświęcić do osiągnięcia wskazanych w planie kampanii SEO efektów. Cena jest zatem uzależniona od poziomu skomplikowania projektu.
Pozycjonowanie w Google może obejmować wiele czynności. Należy do nich audyt SEO witryny, analiza konkurencji, analiza kodu, analiza treści, optymalizacja treści, działania z zakresu link buildingu, optymalizacja techniczna strony internetowej itp.
Dzieje się tak, ponieważ każda strona internetowa wymaga indywidualnego podejścia, analizy, planu i wyznaczenia celów, które są realizowane na poziomie prowadzenia kampanii SEO. Nie ma zatem ustandaryzowanych stawek.