Pozycjonowanie gabinetu stomatologicznego w internecie

 

Pozycjonowanie gabinetu stomatologicznego w internecie

Obecnie nawet najmniejszy gabinet stomatologiczny musi znaleźć się w wyszukiwarce. Konkurencja nie śpi i wdraża coraz to nowsze metody marketingu, dlatego trzeba dotrzymywać jej kroku oraz dopasowywać się do aktualnych standardów. Jednym z głównych aspektów promowania placówek dentystycznych jest pozycjonowanie stron internetowych, umożliwiające pozyskiwanie nowych pacjentów bez konieczności wydawania dużych sum pieniędzy.


Obecnie nawet najmniejszy gabinet dentystyczny musi znaleźć się w wyszukiwarce. Konkurencja nie śpi i wdraża coraz to nowsze metody marketingu, dlatego trzeba dotrzymywać jej kroku oraz dopasowywać się do aktualnych standardów. Jednym z głównych aspektów promowania placówek jest pozycjonowanie gabinetu stomatologicznego w internecie, umożliwiające pozyskiwanie nowych pacjentów bez konieczności wydawania dużych sum pieniędzy.

SEO

Od czego zacząć pozycjonowanie stron gabinetów stomatologicznych?

Najpierw trzeba stworzyć własną stronę internetową, ale to akurat oczywiste. Następnym niezbędnym elementem jest wizytówka Google, czyli bezpłatny profil firmy, który będzie zawierał najważniejsze informacje dotyczące gabinetu stomatologicznego. Jest ona kluczowym czynnikiem umożliwiającym pozycjonowanie lokalne, pozwalające pozyskiwać pacjentów z najbliższej okolicy.

Pozycjonowanie strony nie będzie skuteczne bez odpowiednich treści. Content marketing to nieodłączny atrybut każdej strony internetowej i właśnie dzięki niemu można budować jej widoczność. Trzeba zadbać o merytoryczne teksty nasycone odpowiednią liczbą fraz kluczowych, za pomocą których użytkownicy wyszukują pożądane informacje w wyszukiwarkach.

SEO

Obsługa wizytówki Google!

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) stanowi obecnie podstawę w marketingu online. Eksperci Adstelligence oferują szeroki zakres usług związanych z tą dziedziną, dbając o najwyższe standardy!

Jakie treści tworzyć, aby pozycjonowanie strony było skuteczne?

Gabinety stomatologiczne świadczą specyficzny rodzaj usług, dlatego na ich strony internetowe najlepiej umieszczać dwa rodzaje treści. Pierwszym z nich są teksty sprzedażowe/usługowe, które mają za zadania z grubsza przedstawić pacjentowi najważniejsze informacje na temat wykonywanych rodzajów leczenia, zawierające oczywiście konkretne słowa kluczowe.

Drugim rodzajem treści są wpisy blogowe. Ich tematyka jest niemal dowolna: mogą dokładnie poruszać konkretne tematy związane z leczeniem stomatologicznym, zawierając więcej dokładnych informacji dotyczących jego metodyki lub przebiegu. Można je również poświęcić budowaniu wizerunku specjalistów pracujących w gabinecie – tematykę ogranicza jedynie nasza wyobraźnia, lecz należy pamiętać, że bardzo ważne są wspomniane słowa kluczowe. Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się tutaj lub w sekcji z poradami naszych ekspertów.

Słowa kluczowe

Słowa kluczowe mają największy wpływ na pozycję strony. Oczywiście należy dobierać te o największym wolumenie wyszukiwań przez użytkowników, jednak nie powinniśmy całkowicie na nich polegać (przykładem takiej frazy jest np. gabinet dentystyczny). Chcąc osiągnąć najlepsze efekty, należy przeplatać oblegane słowa kluczowe tymi rzadziej wyszukiwanymi. Ze względu na mniejszą popularność konkurencja nie będzie tak silna, co pozwoli wyżej wypozycjonować dane treści.

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie gabinetów stomatologicznych w mediach społecznościowych

Widoczność strony gabinetu dentystycznego można polepszyć również za pomocą działań w mediach społecznościowych. Wystarczy regularnie emitować posty zawierające odnośniki do naszej witryny. Mogą one prowadzić choćby do zakładek usługowych lub wpisów blogowych, na które chcemy kierować ruch generowany przez wszystkich użytkowników.

Można wyróżnić tutaj dwie korzyści: po pierwsze strona www zbierze dodatkowy ruch, po drugie zaś wzmocnimy rozpoznawalność marki wśród użytkowników korzystających z social mediów. Funkcjonowanie strony w dużej mierze zależy od szeroko zakrojonych działań, które z czasem przynoszą zauważalne efekty.

Adres strony internetowej

Adres strony internetowej należy zoptymalizować w taki sposób, aby był jak najprostszy i czytelny nie tylko dla użytkownika, ale też algorytmów pozycjonujących. W celu odpowiedniego zobrazowania zagadnienia posłużmy się przykładem:

http://przykład.pl/xeww1/de?i=got&fil=1 – niepoprawny adres URL.

https://przykład.pl/blog/pozycjonowanie-stron-gabinetów-stomatologicznych – poprawny adres URL.

Zarządzając stroną przy pomocy systemu CMS (np. WordPress) można łatwo ustawić niestandardowy URL samodzielnie. Wymaga to jednak pewnego obeznania ze środowiskiem stron internetowych, toteż w obliczu takiej konieczności sugerujemy pozostawić to w rękach eksperta.

Czy pozycjonowanie gabinetów stomatologicznych można przeprowadzać samemu?

Oczywiście można samemu zająć się tą sprawą, lecz należy pamiętać, że wymaga ona odpowiedniej troski i przede wszystkim czasu. Prowadząc gabinet stomatologiczny, trzeba zajmować się wieloma sprawami naraz, a działania z zakresu pozycjonowania nieraz są bagatelizowane przez jego deficyt. Dlatego też zarządzając własną placówką, warto oddelegować to zadanie na profesjonalistów, którzy zadbają o najwyższe standardy.

Skontaktuj się z Adstelligence!

Marketing branży stomatologicznej warto pozostawić w rękach doświadczonych ekspertów, którzy usługę pozycjonowania traktują priorytetowo. Jeśli chcesz zadbać o widoczność swojego gabinetu stomatologicznego w internecie i chcesz, aby potencjalni pacjenci mieli możliwość zapoznania się z Twoją ofertą, skontaktuj się z nami! Możesz to zrobić, dzwoniąc pod numer +48 533 208 777 albo wypełniając formularz

Oceń

zagłosowano 126 razy

Zadzwoń teraz